Este foarte simplu! Poti anula rezervarea din emailul de confirmare primit atunci cand ai facut rezervarea sau din profilul tau de utilizator!
Pentru a anula din emailul de confirmare:
Dai click pe linkul „Anuleaza rezervare” in partea de jos a emailului de confirmare.
Daca doresti, poti scrie motivul pentru care anulezi aceasta rezervare. In caz contrar, poti apasa pe Skip.
Pentru a anula rezervarea din profilul tau FindaTable:
Accesezi contul de client prin intermediul paginii Web.
Din Meniu (in coltul din dreapta sus) selectezi „Rezervarile mele”
Gasesti rezervarea pe care doresti sa o anulezi si dati clic pe Anulati rezervarea mea.
Daca doresti, poti scrie motivul pentru care anulezi aceasta rezervare. In caz contrar, poti apasa pe Skip.
Ti-ai schimbat planurile? Vrei sa anulezi o rezervare?
Aminteste-ti sa anulezi rezervarea, acest lucru va oferi celorlalti clienti posibilitatea de a face rezervari la acel restaurant!